دلیل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در ایران چیست؟ شایعه برکناری «محمد خزاعی» تکذیب شد جشنواره «عروسکخونه» با تجلیل از برگزیدگان پایان یافت + اسامی «سیروس همتی» مجری تلویزیون شد «خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان پخش سریال «حاج قاسم» مشخص شد | روایت سوءقصد ناکام علیه سردار سلیمانی در سریال «ترور» + جزئیات

  • کد خبر: ۲۰۲۲۸۷
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
زمان پخش سریال «حاج قاسم» مشخص شد | روایت سوءقصد ناکام علیه سردار سلیمانی در سریال «ترور» + جزئیات
همزمان با سالگرد سردار شهید حاح قاسم سلیمانی سریال «ترور» از ۱۴ یا ۱۵ دی‌ماه پخش خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز سریال «ترور» روایتی از ماجرای ترور نافرجام حاج قاسم در کرمان را به تصویر می‌کشد. سریالی که از دو سال پیش زمزمه ساخت آن مطرح شد و بالأخره به سرانجام رسید و این روز‌ها مراحل پایانی خودش را طی می‌کند. عوامل سازنده و مدیران تلویزیون پیش از این نوید پخش این سریال را در ایام سالگرد شهید قاسم سلیمانی داده بودند.

مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم در گفت‌وگویی از شروع پخش این سریال در ۱۴ یا ۱۵ دی‌ماه همزمان با سالگرد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

سریالی که به گفته مجتبی امینی تهیه‌کننده آن، بازیگری نیست که نقش حاج قاسم را بازی کند، اما درباره ایدئولوژی و تفکر جهانی حاج قاسم صحبت می‌کند. او به این نکته تأکید کرده بود: «در قصه «ترور» ما در یک ماموریتی هستیم و به شخصیت حاج قاسم نمی‌رسیم. بازیگری نقش سردار سلیمانی را بازی نخواهد کرد. ما در ده‌ها فیلمی که ساختیم، قهرمان‌های مختلفی خلق کردیم و مخاطب با آن‌ها همذات‌پنداری کرد، به آن‌ها علاقمند شده و آن‌ها را پذیرفت و پیگیرشان بود؛ اما در کار‌هایی از جنس «ترور» (با موضوع سردار سلیمانی)، مخاطب قهرمان را می‌شناسد، شما نمی‌توانید او را به مخاطب معرفی کنید، چون او را می‌شناسد.»

رئیس مرکز سیمافیلم همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره ساخت یک سریال با قالب پرتره و بیوگرافی درباره زندگی حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با کمک و همراهی مکتب سلیمانی ما شاهد یک سریال کامل بیوگرافی از شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم. سالی یک سریال و سینمایی بسازیم هم مخاطب می‌بیند و مسیری که هیچ‌وقت تمام شدنی نیست.

او افزود: کاری که برای اولین بار در رسانه جمهوری اسلامی انجام شده به مینی سریال ۸ قسمتی «ترور» برمی‌گردد که آماده شده و از ۱۴، ۱۵ دی‌ماه روی آنتن می‌رود. این سریال درست است مستقیم به شخصیت حاج قاسم نمی‌پردازد، اما در واقع اهمیت حاج قاسم در منطقه و شجاعت و زکاوت فرماندهی این سردار بزرگ را در جای جای سریال مطرح می‌کند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->